Avatar billede secherdaddy Nybegynder
03. september 2007 - 14:04 Der er 4 kommentarer

Netværkskort kan ikke finde trådløst net

Jeg står i den situation, at jeg ikke kan finde nogen trådløse net..
Sidst jeg brugte trådløst net var med XP, hvor der ingen problemer var.. Jeg er nu skiftet til Vista, men kan dette være en del af problemet??

I Enhedshåndtering har jeg forsøgt at opdatere de forskellige drivere, men der er et lille udråbstegn ud for denne: Microsoft 6to4-netværkskort med teksten "Denne enhed fungerer ikke korrekt, fordi Windows ikke kan indlæse driverne til enheden. (Kode 31)

Klik på 'Kontroller for løsninger' for at sende data om denne enhed til Microsoft og for at se, om der findes en løsning."

Jeg har søgt lidt her på siden og via google, men har ikke fundet frem til noget brugbart, der kan få det til at virke igen, så håber på hjælp fra jer..
03. september 2007 - 16:34 #1
Type/model/... på PC'en ???
03. september 2007 - 16:34 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede secherdaddy Nybegynder
03. september 2007 - 17:37 #3
Netværkskortet?? NVIDIA nForce Networking Controller VLAN 0011
11. september 2007 - 19:16 #4
(Kender ikke nok til Vista til at guide videre...)