Avatar billede jespertr Nybegynder
03. september 2007 - 13:52 Der er 1 løsning

Problemer med login på Citrix presentation server 4.5

Vi har en ny server hvor vi har ovenstående citrix installere, men problemet er at vi kun kan logge på citrix med administratore, og ikke alm brugere.

med mindre de gør det fra fuld desktop. men over web interface og pn agent kan det ikke logge ind.

Denne fejl kommer i web interface når en bruger ud over amin vil logge på.

he supplied credentials could not be validated. Either they are incorrect, or there is a problem with the authentication system. Try again, or contact your help desk or system administrator for help..

Og det er ikke fordi vi angiver forkert bruger id/pass. og når jeg gør dette med vilje hedder den følgende.

The supplied credentials were invalid. Please try again or contact your system administrator for help.

Nogle som har en rigtig god ide til hvad dette kan være? Vores citrix hjælper, er ved at få grå hår.

på forhånd tak.
Avatar billede jespertr Nybegynder
27. juli 2011 - 09:41 #1
luk tråd