Avatar billede ulykken-smed Juniormester
02. september 2007 - 20:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan samler man lettes rør

Jeg er igang med at tegne en trappe i 3d og skal nu lave gelænder af rør , men hvordan gør man det nemmest har tegnet håndlisten , og har tegnet 2 cirkler som balustre . Hvordan extruder jeg de to cirkler op så de tilpasser sig håndlisten ( det er samme størrelse rør)

Mvh

Ulykken-smed
Avatar billede dla Praktikant
03. september 2007 - 10:40 #1
Du extruderer dem op så de når til midten af håndlisten, derefter sammenføjer du dem med Union.
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
03. september 2007 - 20:10 #2
Jeg har lige prøvet men det der inde i røret bliver stadig tilbage , er der noget man kan gøre så det forsvinder.
Avatar billede dla Praktikant
04. september 2007 - 08:37 #3
Også efter du samlede dem med Union? Så burde det se ud som om rørene er skåret til så de passer ind i hinanden.
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
04. september 2007 - 18:37 #4
okay , så er det nok en fejl 40 , jeg prøver igen , men tak for hjælpen
Avatar billede dla Praktikant
05. september 2007 - 09:56 #5
Tak for point - men fik du det til at fungere?
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
05. september 2007 - 19:30 #6
Nej det har jeg ikke fået , jeg er løbet tør for tid så kommer til at lave trappen og så bare regne målene ud på lommeregneren . Men takker for hjælpen alligevel . :-)