Avatar billede mischel Nybegynder
01. september 2007 - 23:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Password og adgangskoder der er gemt på fil i pc skal findes?

Hej - Jeg skal have formateret min pc. Derfor leder jeg efter en fil der indeholder passwords og adgangskoder til mange forskellige steder fx. msn osv. Er det muligt at finde den fil og gemme den?

Jeg har ikke ladet pc'en gemme dem, når den har spurgt efter det.

Har Windows XP.
Avatar billede Slater Ekspert
02. september 2007 - 01:38 #1
Jeg er forvirret. Du har ikke bedt computeren gemme dine passwords? Forventer du så at der på magisk vis er opstået en fil, med adgangskoder til alle dine programmer, eller mener du at du selv har skrevet filen, men nu ikke kan finde den?

Selvom du så havde bedt computeren gemme passwords i forskellige programmer, findes der ikke en fil hvor de alle står i, som du kan gemme.
02. september 2007 - 10:04 #2
.. også her! Hvad der lå en fin læsbar fil ville det jo være GANSKE LET for uønskede elementer at sakse den fil og ... du kan gætte dig til resten...

System Information tool http://www.download3k.com/System-Utilities/System-Maintenance/Download-SIW.html
Direkte -> http://www.download3k.com/DownloadLink1-SIW.html
[Punktet Secrets] ... Der fremkommer så en fin liste *S*
Avatar billede mischel Nybegynder
02. september 2007 - 16:38 #4
Ok - Jeg havde fået fortalt af én, at der altid blev gemt passwords og adgangskoder i én eller anden fil et sted på computeren. Men, det er altså ikke tilfældet?

Mht. til forespørgelsen, hvad vil du have svar på? Jeg har nogle spørgsmål hængende som der aldrig kom svar på.
Avatar billede Slater Ekspert
02. september 2007 - 16:42 #5
Hvis der aldrig kom svar på dine spørgsmål, skal du lukke dem alligevel, ved selv at oprette et svar, og acceptere det :)

Men joeh, naturligvis bliver dine passwords gemt et eller andet sted på computeren. Mange i registreringsdatabasen, andre i filer - men hvert program har sin egen fil, og de bliver sandsynligvis lagret i krypteret form; det bør de i hvert fald.
Avatar billede mischel Nybegynder
02. september 2007 - 23:27 #6
Tak for hjælpen til dr1_larry!

Jeg fandt dét som jeg skulle bruge i SIW-filen. :-)
Avatar billede mischel Nybegynder
02. september 2007 - 23:41 #7
Hvordan giver man point?
Avatar billede Slater Ekspert
02. september 2007 - 23:51 #8
Du beder larry om at oprette et svar, og når han har gjort det, vælger du hans navn, og trykker acceptér.
03. september 2007 - 07:37 #9
Ping...
(Det var et [svar]...)

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar