Avatar billede ballhead Nybegynder
01. september 2007 - 14:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Computer som ikke vil starte

Hej

Jeg har fået et problem, når jeg prøver at min pc'er op sker der ik' noget, Den booter slet ikke, men mine blæsere og HDD køre - Jeg har skiftet bundkortet. Stadig samme problem.
Har prøvet at tage ramklodserne ud og derefter boote op (normalt skal bundkortet brokke sig når der ingen ram er), men igen starter kun blæserne og HHD op og derefter sker der nada.
Har også prøvet med et andet grafikkort - Same shit

Har et ASUS A8N-E AMD Socket 939 bundkort med en X2/Athlon 64 3800+ processor
PSU'en er en NorthQ 500W
Nogle forslag inden jeg prøver med en ny CPU?

Mvh.
Ballhead
Avatar billede warg Nybegynder
01. september 2007 - 15:57 #1
hvor gammel er din psu? det lyder meget som om det er den.
Avatar billede ballhead Nybegynder
01. september 2007 - 17:02 #2
Alt hardwaren er vel omkring 2 år - men blæserne og HHD starter op
Avatar billede warg Nybegynder
01. september 2007 - 17:49 #3
Det gør de stadig, også selvom psu'en er død. grunden til at compueren ikke brokker sig, er fordi at cpu'en ikke får noget strøm. dvs. det står til en ny psu.
Avatar billede warg Nybegynder
01. september 2007 - 17:50 #4
*....grunden til at computeren ikke brokker sig når der ingen ram er*....
Avatar billede ballhead Nybegynder
01. september 2007 - 18:14 #5
Det vil jeg prøve - tak for svarene
Avatar billede ballhead Nybegynder
01. september 2007 - 18:38 #6
Prøver igen - Tak for svarene
Avatar billede ballhead Nybegynder
07. september 2007 - 09:42 #7
Så kom der ny psu'er i - Men stadig samme problem!!
Nogen forslag? - en ny cpu'er?
Avatar billede warg Nybegynder
18. oktober 2007 - 22:29 #8
Det kan kun være det. hvis ikke kan du kontakte mig på mig.daniel@hotmail.com