Avatar billede kamazoke Nybegynder
31. august 2007 - 22:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl - Sikkerhedsindstillinger ?

Hej Eksperter.

Nu har jeg ikke set roddet med Vista, så jeg bliver nød til at forhøre mig herinde.

En ven får følgende fejlmeddelse efter 30 mins brug

Logonprocessen kunne ikke oprette dialogboksen Sikkerhedsindstillinger

Stort X - Fejl - sikkerhedsindstillinger.

Også kører harddisken konstant og PC'en fryser.

Nogle forslag?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
31. august 2007 - 23:15 #1
Lyder ikke så godt,ville forsøge med en repair.Boot op på Vista dvd og vælg repair.
Avatar billede kamazoke Nybegynder
07. september 2007 - 12:41 #2
Desværre er det HP recovery og der er ikk noget repair ifl. min ven, så han reinstallerede det hele og det virker.