Avatar billede dr0zie Nybegynder
28. august 2007 - 21:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med at rette hjemmeside

Hej jeg har købt følgende template http://www.templatemonster.com/website-templates/10425.html
Nu skal jeg have ændre menu teksten, nogle der kan hjælpe mig.

Mvh. Patrick
Avatar billede thundercall Nybegynder
28. august 2007 - 21:20 #1
kan du ikke gøre det under menuen til højre : CUSTOMIZE TEMPLATE ?

håber da ikke at det er noget man skulle ha' gjort fra starten og ikke kan få lov til at ændre med tiden...

sorry,.. kender ikke lige deres site,.. kun et gæt.

jeg prøver lige at kigge på deres "Sample Template"....
Avatar billede thundercall Nybegynder
28. august 2007 - 21:25 #2
hmmm,... efter hvad jeg kan se i deres "Sample Template" så ligger der en mappe der hedder "Flash" og derinde ligger så nogle .fla filer... disse filer er Flash arbejds filer som du kan åbne op i Flash (hvis du har det) og derinde kan du sikkert rette menuerne til.... (igen et gæt)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
30. august 2007 - 10:25 #3
Lukker har ordnet det.