Avatar billede loechte Nybegynder
27. august 2007 - 14:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til logodesign til frivillige forening

Hej!

Skal bruge et logo til en lille frivillig forening. Foreningen består af en række lægestuderende, der tilbyder gratis førstehjælpstræning til skoler, ungdomsklubber og idrætsforeninger.

Vi underviser i korte forløb med brug af blandt andet AED (hjertestarter) og hjertemassage.

Logoet skal afspejle hvad det handler op, førstehjælp/genoplivning etc.

Navnet har vi ikke helt finpudset - måske noget "Mund-til-mund" eller sådan noget lignende - forslag modtages gerne!

Vi har ikke fået midler til støtte af denne del, men har ellers en række fonde i kikkerten til sponsering af udstyr etc.

Har du lyst til at hjælpe med et logo eller et navn/slogan vil vi selvfølgelig kreditere dig på vores hjemmeside.

Med håbet om en frivillig grafiker!!
Avatar billede it-dk Nybegynder
27. august 2007 - 17:30 #1
Hej
Nu er jeg ikke lige grafiker. Men hvis inden ønsker at hjælpe kan i evt overveje unitspeed.dk som tilbyder dette til en ikke så høj pris http://www.unitspeed.dk/design/index.htm
Det er desværre ikke gratis hos dem.
Avatar billede loechte Nybegynder
27. august 2007 - 21:22 #2
The Star of Life må meget gerne indgå i logoet, ligesom navnet måske kunne være:
MedicConsult - sundhed & velvære.

Hvis nogen har lyst til at byde ind, så kan vi måske sætte et par flaske gode vin på højkant?
Avatar billede loechte Nybegynder
01. september 2007 - 00:06 #3
Tiden hvor man kunne søge efter gratis hjælp er vist ovre, opgaven er nu lønnet.

Byd ind med et prisforslag og gerne også forslag.
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
06. september 2007 - 17:37 #4
Her har jeg mit forslag:
http://peecee.dk/uploads/0907/1_first.jpg

Prisíde: 150 kr.
Avatar billede loechte Nybegynder
26. oktober 2007 - 23:46 #5
Tak for forslaget, vi fik et logo tildelt af universitet. Men tak for indsatsen.