Avatar billede m-kjeldsen Nybegynder
26. august 2007 - 21:06 Der er 7 kommentarer

Hjælp til netværk

Hej Eksperter

Jeg har lige købt bærbar med Vista, og har stadig min gamle stationær, med XP.

Hvorfor kan jeg ikke se xp'en på vista'en - og hvorfor kan jeg ikke få forbindelse fra xp - vista.

Det kan godt være jeg er lidt af et fjols, jeg kan heller ikke finde ud af at dele en mappe på vista. Det var da let nok på XP'en
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
26. august 2007 - 21:08 #1
Hej

Har selv det samme problem med en af mine venners bærbar computer med vista.

vista vil ikke virke sammen med xp :s
Avatar billede kenp Novice
26. august 2007 - 21:12 #2
Vista køre fint sammen med XP så det passer ikke.

deling er på samme måde i vista som i xp, højreklik og deling.. forudsat at du har sat netværket til at være privat. og åbnet op i firewall.
Avatar billede m-kjeldsen Nybegynder
26. august 2007 - 21:19 #3
Netværket er privat og så vidt jeg kan se, er der ikke noget galt i firewall. Men jeg kan stadig ikke se min xp
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2007 - 21:23 #4
Du kan jo starte med at begge computere skal køre under samme arbejdsgruppe
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2007 - 21:24 #5
Avatar billede m-kjeldsen Nybegynder
26. august 2007 - 21:28 #6
Nu virker skidtet sku pludselig, uden at jeg har gjort noget
Avatar billede corleonedk Nybegynder
26. august 2007 - 23:00 #7
Dit problem er nok at der kan gå op til 15 min før xp dukker op.