Avatar billede htx98i17 Professor
26. august 2007 - 20:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rettigheder til at læse indhold af mappe

Jeg har kørende FreeBSD 6.2
Jeg har root adgang via SSH.

Document root hedder:
usr/local/www/vhosts/domain.dk/subdomains/subdomain_name1/httpdocs

I den folder har jeg en PHP-side der gerne vil læse fil-indholdet i
usr/local/www/vhosts/domain.dk/subdomains/subdomain_name2/httpdocs

Men det har den (PHP?) ikke rettigheder til!

Hvordan ændrer jeg det?

Resume:
Jeg vil give et php-dokument rettighed til i et subdomæne under et hovededomain til at læse fil-indholdet i et andet subdomain på samme hovededomain.
Avatar billede htx98i17 Professor
26. august 2007 - 20:10 #1
Det skal lige siges at jeg aldrig har haft en adgang åben via SSH og at jeg intet kender til FreeBSD :) bare en mindre detalje håber jeg på :))
Avatar billede htx98i17 Professor
30. august 2007 - 10:37 #2
Er der slet ingen som kan hjælpe med det?
Avatar billede htx98i17 Professor
18. september 2007 - 13:55 #3
lukker