Avatar billede canongamer Nybegynder
25. august 2007 - 13:14 Der er 3 kommentarer

Amilo bærbar - ram!

Hej

Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo La 1703 bærbar og har lige købt 1 GB ram til den. Men hvor pokker sætter man dem i henne? Man kan åbenbart ikke gøre det nedenunder bærbaren?

Skal man have tastaturet af og hvordan gør man det?
Avatar billede carstengp Nybegynder
25. august 2007 - 15:43 #1
Det står på side 51:
http://support.fujitsu-siemens.com/Manuals/ShowDescription_KMT.asp?DokuID=207341

Ud fra de tegninger, der er vist, er der kun plads til et enkelt ram-modul, men understøttelse af op til 2GB. Men hvad ved jeg :)
Avatar billede mini41 Nybegynder
30. august 2007 - 17:55 #2
Du kan montere to moduler i denne computer, se evt. her : http://www.memoryx.dk/navn/FujitsuAmiloLA1703memory/moduler.aspx
Avatar billede thill Nybegynder
11. oktober 2007 - 00:06 #3
Som carstengp siger, så sidder der 1 RAM sokkel i bunden, den anden, for der er 2, sidder under keyboardet.

Men da der vist ikke er angivet en placering og vejledning af sokkel nr. 2 er det bestemt ikke sikkert at garantien bibeholdes hvis man selv piller der.

men hvis den er mere end 6 måneder gammel, så er der jo ikke noget problem, for så er der jo ikke længere Garanti på den. (Du har dog fortsat din reklamations periode på 18 måneder efter de første 6 måneder fra købet)