Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
25. august 2007 - 12:10 Der er 6 kommentarer

Fejl (win xp):Exception Processing Message

Hejsa

Er der nogle der kan hjælpe mig med at løse det her lille problem? Hvergang computeren opstarter kommer den med flg. fejlmeddelse:
Windows - Ingen diskette
Exception Processing Message c0000013 Parameters 75b4bf9c 4 75b4bf9c 75b4bf9c

Billede af det:
http://www.chosen.dk/fejl.bmp

Noget der er nogen der kan hjælpe med?
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
25. august 2007 - 12:16 #1
har du itunes
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
25. august 2007 - 12:17 #2
Nej det er der ikke
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
25. august 2007 - 12:21 #3
kan du huske om du har installeret nogle programmer på computeren før den begyndte at vise den meddelse??
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
25. august 2007 - 12:24 #4
nej, ikke umiddelbart
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
25. august 2007 - 12:24 #5
okay
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2007 - 14:06 #6
Hvis du kan åbne windows, så prøv evt. med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.

Hvis du ikke kan åbne windows, kan du prøve at følge dette link: http://support.microsoft.com/kb/304449/da