Avatar billede kasperk2005 Praktikant
20. august 2007 - 11:10 Der er 2 kommentarer

Udskiftning af tastatur til bærbar

Hej

Jeg skal til New york og har i den forbindelse overvejet at købe en bærbar derovre. Mit spørgsmål gå på om det er muligt at udskifte det engelske tastatur til et dansk tastatur og hvor bekosteligt det eventuelt er?

jeg har overvejet at købe en MacBook eller en IBM T61.

På forhånd tak.
Avatar billede ibka Novice
20. august 2007 - 11:21 #1
ca. kr 800,-
Avatar billede kasper_aaroe Nybegynder
20. august 2007 - 12:40 #2
ja lige omkring de 800-1000 kr. og dertil kommer så timeløn med mindre du selv har mod på det, du skal også have dig en omformer eller et konverter-stik så det passer i kontakten her hjemme og ved slet ikke om strømforsygningen på den kan klare forskellen på den danske elnet frem for det amerikanske