Avatar billede brops Nybegynder
20. august 2007 - 09:12 Der er 1 løsning

VB-script afviklet på server

Jeg har et VBS som generer en signatur til outlook, dette script skal nu op og ligge så den bliver eksekveret sammen med vores loging skript.

Jeg er ikke selv en VB haj på nogen måde og er derfor nød til at at have lidt hjælp.

1. Hvis scriptet ligger på en server og bliver kørt på serveren med et loginscrip vil signaturen så ikke blive genereret på serveren og ligge der?

2. hvilken løsning er nemmest?? at ligge scriptet på serveren, ligge det på brugerens computer når de logger ind, eksekvere det, og så slette scriptet igen, eller skrive det så det kan eksekveres på serveren og så det skriver signaturen på den lokale computer.

Det er et rimlig langt script.

Så smider ikke lige scriptet i første omgang. Skal nok smide det hvis der er behov for det.

(stien som signaturen gemmes i er:

UserDataPath = ObjShell.ExpandEnvironmentStrings("%appdata%")
FolderLocation = UserDataPath &"\Microsoft\Visiondata\"

Og alle info hives fra AD

/brops
Avatar billede brops Nybegynder
05. september 2007 - 15:36 #1
Jeg lukker igen om 24 timer, hvis ikke der er nogen forslag der.

/brops