Avatar billede bare-os Nybegynder
18. august 2007 - 22:11 Der er 3 kommentarer

Maxtor storage II som printserver

Hej
Jeg har købt mig en Maxtor Storage II 500 MB, den har usb udgang og printerunderstøttelse, jeg har en HP photosmart 7150. Den kan sagtens finde printeren, og printeren kan ses på netværket,men når jeg skal printe ud, går der nok ca 5 min før siden bliver printet og sender jeg en side mere går der 5 min mere, og somme tider sker der slet ingenting, udskrivning går simpelthen i stå. Problemet er både ved fast og trådløs opkopling. Hvad kan jeg have gjort galt?

Hilsen

bare-os
Avatar billede riversen Nybegynder
19. august 2007 - 08:35 #1
intet... jeg vil skyde på der er en defekt et eller andet sted. Noget MEGET langsom kommunikation.
Avatar billede bare-os Nybegynder
19. august 2007 - 20:03 #2
jamen backup og fildeling fungerer fint, jeg kan også køre streaming film, så jeg synes ikke at den er specielt langsom, det er kun på printområdet at den ikke fungerer.
Avatar billede goodhumour Nybegynder
19. august 2007 - 20:46 #3
Lige netop derfor bør man købe printer med netværksunderstøttelse, da det alt for ofte ikke duer med diverse USB-boxe, der er beregnet til noget ganske andet.