Avatar billede Slettet bruger
18. august 2007 - 19:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

WPA2/CCMP på Level One AP?

Jeg har fået et Level One WAP-0003 Access Point stukket i hånden, og har prøvet at konfigurere det i løbet af dagen. Jeg er løbet ind i problemer under opsætning af WEP keyen, men som jeg forstår det så er det også langt mere effektivt at køre WPA2/CCMP, men ud over WEP så har jeg i opsætningen af AP'et kun mulighed for "802.1x". Er det WPA? Jeg har mulighed for at sætte størrelsen på keyen, sætte lifetime og så hvilken RADIUS server som jeg vil forbinde til, men det er vel ikke RADIUS jeg skal køre?
Avatar billede fedora Nybegynder
18. august 2007 - 22:38 #1
Nej du skal normalt bruge WPA-PSK/WPA2-PSK.
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2007 - 01:14 #2
Okay, men nonetheless, det er der heller ikke noget af i opsætningen. Kan det passe at AP'et ikke understøtter andet end WEP og RADIUS? Det virker bare mærkeligt, fordi der er PDF manualen er omtalt WPA som en feature, men ikke står noget nærmere om opsætningen?
Avatar billede goodhumour Nybegynder
19. august 2007 - 20:21 #3
Jeg tror, der er tale om en gammel firmware, der ikke understøtter WPA. Check for ny på deres hjemmeside. Du bør anvende WPA-PSK eller WPA2-PSK. WEP er gammelt og for nemt at bryde.
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2007 - 00:14 #4
Helt enig, men jeg har allerede tjekket, og der er ikke nogen nyere end 2.01c til 54mbps modellen. :/
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2007 - 21:01 #5
Smid et svar så du kan få pointene. :)
Avatar billede goodhumour Nybegynder
30. august 2007 - 19:35 #6
Tak for'et !