Avatar billede tkaas Nybegynder
17. august 2007 - 08:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google Maps

Jeg håber, gruppen her kan besvare et spørgsmål om Google Maps.
Jeg har ikke den store forstand på Javascripts, men jeg har studeret lidt begyndersider om kort og har bl.a. lavet en html-fil, der skulle frembringe et kort med nogle punkter. Det gør den også delvist

Jeg har klippet lidt ud til dette spørgsmål. Det relevante indhold ser sådan her ud:

www.kaasogmulvad.dk/unv/mapping/google.txt

Indholdet skulle dukke op som 5 punkter på et Google-kort. Men det er kun det første punkt, der dukker op. Hvis jeg manuelt kopierer de tre linjer, der hører til det første punkt ned og ændrer koordinaterne, dukker der flere punkter op på kortet.

Jeg har virkelig brugt timer på at eksperimentere, og jeg kan ingen forskel se fra linjerne, der frembringer det første punkt "Test1" og linjerne, der skulle frembringe de øvrige punkter. Men en forskel må der vel være?

vh. Tommy
Avatar billede barklund Nybegynder
17. august 2007 - 10:50 #1
Er det her et spørgsmål om at finde en stavefejl? Well, så hører det måske nok nærmere til ovre i tekstbehandlingskategorien ;)

Men jeg har et bud:

Punkt 1: GLatLng
Punkt 2-5: GlatLng

:)

--
Morten Barklund
Avatar billede tkaas Nybegynder
17. august 2007 - 11:05 #2
Jamen, det var jo bare det. Jeg har åbenbart stirret mig helt blind på det. Hit med et svar - så er der point.
Og tak for hjælpen...
Avatar billede barklund Nybegynder
17. august 2007 - 11:39 #3
Alright :)