Avatar billede tkaas Nybegynder
16. august 2007 - 17:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google Maps

Jeg håber, gruppen her kan besvare et spørgsmål om Google Maps.
Jeg har ikke den store forskel på Java, men jeg har studeret lidt begyndersider om kort og har bl.a. lavet en html-fil, der skulle frembringe et kort med nogle punkter.

Jeg har klippet lidt ud til dette spørgsmål. Det relevante indhold ser sådan her ud:

www.kaasogmulvad.dk/unv/mapping/google.txt

Indholdet skulle dukke op som 5 punkter på et Google-kort. Men det er kun det første, der dukker op. Hvis jeg manuelt kopierer de tre linjer, der hører til det første punkt ned og ændrer koordinaterne, dukker der flere punkter op.

Jeg har virkelig brugt timer på at granske dette, og jeg kan ingen forskel se fra linjerne, der frembringer det første punkt "Test1" og linjerne, der skulle frembringe de øvrige punkter. Men en forskel må der vel være.

vh. Tommy
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. august 2007 - 19:50 #1
Hvis du har kigget så længe på det, kan du måske se at det er Javascript, og ikke har en dyt med Java at gøre.
Avatar billede tkaas Nybegynder
16. august 2007 - 20:47 #2
Tak for din hjælpsomme kommentar.
Som jeg siger, har jeg ikke forstand på Java, men når der står <SCRIPT type=text/javascript> i koden, jeg har kopieret mig til, så går jeg ud fra, at det har noget med Java at gøre. Måske nogen vil fortælle, hvor sådan et spørgsmål så hører hjemme?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. august 2007 - 21:07 #3
Den hører til i http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/
Det er vel en hjælp, ik'?  Man går heller ikke til automekanikeren og får ham til at kastrere en orne - selv om han sikker ku'... ;)

Altså: Java har intet som helst med Javascript at gøre, ud over en vis lighed i navnet, og at man finder krølleparenteser, { og }, begge steder.

Svar selv, accepter eget svar, og opret det i rigtig kategori.
Avatar billede tkaas Nybegynder
17. august 2007 - 08:05 #4
Spørgsmålet flyttes til (forhåbentlig) rigtig kategori