Avatar billede wicked_dk Nybegynder
16. august 2007 - 11:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Leder efter en efterfølger til Sygate til Vista

Jeg leder efter en firewall der kan erstatte min nuværende Sygate firewall, de eneste krav jeg har er at den er ligeså nem at håndtere, samt lige så god.

Hvilken er mindst ligeså god (må gerne koste noget, da det normalt er bedre firewalls)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
16. august 2007 - 20:10 #1
Mig bekendt findes der ikke "standalone" firewalls til Vista, som er værd at bruge. Comodo har lavet en Beta, og når den er klar, vil den helt sikkert være værd at bruge.

Zonealrm gratis versionen kører på Vista, men jeg aldrig hørt nogen være tilfredse med den (sløver). PCTools kører også, men er rædselsfuldt dårlig. Mit bud er, at bruge den indbyggede, et antivirus, og lad være med at slå UAC fra. Det burde være godt nok.
Avatar billede wicked_dk Nybegynder
17. august 2007 - 08:48 #2
Prøver lige beta'en af Comodo lyder meget spændende selvom det er gratis, men ka n godt lide deres politik
Avatar billede wicked_dk Nybegynder
29. oktober 2007 - 12:17 #3
Det blev Look N stop