Avatar billede nire Nybegynder
16. august 2007 - 11:52 Der er 1 kommentar

Søger en partner til at oprette, vedligeholde og udbygge.

Jeg har brug for en rigtig "nørd" som vil være med til at opbygge mit site. Jeg har alt materiale, selve opbygningskravene og også en server på vej hvor det skal køre. PHP og diverse anvendes. Det er videofiler og jeg får en upload på 2 MB til at starte med.
Det er kun software og hjemmeside som skal revideres, jeg lægger alle filer,tekst og grafik ud.
Du vil blive medejer og vil blive aflønnet når indtægterne er store nok.Det et et gennemprøvet koncept og jeg har arbejdet med dette i mange år.
Backupproblematikker!!
Der skal etableres forskellige assets til den eksisterende hjemmeside. På sigt betalingsmodul.
Måske opretter jeg dette i en  forkert kategori men jeg ved ikke bedre.
Avatar billede quicksalg Nybegynder
18. august 2007 - 13:14 #1
prøv at kontakte ham her jonas@huplink.dk
jeg er sikker p at han kan hjælpe dig hvis han har tid.
bare hils fra quicksalg ;-)