Avatar billede webnews Nybegynder
15. august 2007 - 12:50 Der er 1 kommentar

Automatisk backup

Hej
Jeg vil høre om der er nogle af jer der kender et GRATIS online backup program.

Jeg har en server indeholdende plesk. Denne server indeholder nogle websider. Jeg vil har også en "backup" server ved siden af.

Jeg vil gerne høre om der er et backup program evt. hvor man kan sætte dag og tidspunkt for backup. Programmet skal kunne tage backup på serveren indeholdende websiderne og sende de data over til den anden server, helt automatisk.

Håber en af jer har et svar ;)
Avatar billede gf400 Nybegynder
15. august 2007 - 12:54 #1