Avatar billede 7a300707 Nybegynder
12. august 2007 - 21:08 Der er 4 kommentarer

søger datafagtekniker læreplads

hej jeg er en dreng på 19 år jeg søger en datafagtekniker læreplads jeg har grundforløbet jeg er villig til at flytte efter en læreplads. jeg sidder meget foran min computer og vil gerne have en læreplads. lige nu går jeg på produktionsskole for at få tiden til at gå. fordi jeg ik bare kan sidde her hjemme. Jeg har også cisco ccna

hvis i vil have papirer på at grundforløbet er gennemført så skriv til mig på mail: peterhansen368@hotmail.com

navn: Peter Hansen
Adresse: kærsangervej 6
9352 dybvad
Avatar billede strych9 Praktikant
15. august 2007 - 23:23 #1
Hvad koster det egentlig at have en datafagtekniker som lærling?
Avatar billede 7a300707 Nybegynder
21. august 2007 - 19:54 #2
gå ind på denne side så har du lærlinge løns taksterne http://www.it2u.dk/sw6839.asp håber du er interesseret i mig hvis du er chefen af et firma. Jeg kan komme til samtale ved dig du skal bare kontakte mig på min email
Avatar billede strych9 Praktikant
21. august 2007 - 20:26 #3
Jeg er ikke chefen, men jeg har tænkt mig at lufte ideen om en datatekniker lærling for ham. Jeg må nok desværre skuffe med det samme og sige at hvis det bliver, så bliver det ikke dig. Årsagen er at du simpelthen er i den helt anden ende af landet, og det ville være meget synd for dig hvis du flyttede til hovedstaden, og det så viste sig ikke at fungere mellem dig og firmaet i løbet af de første 3 måneder...

Jeg vil imidlertid råde dig til at vedlægge disse timetakster når du søger fremover. Langt de fleste chefer, personaleafdelinger osv har ingen anelse om hvad det koster, og du risikerer at blive siet fra med det samme på et misforstået grundlag, eller slet og ret bare fordomme.
Avatar billede 7a300707 Nybegynder
21. august 2007 - 21:42 #4
jamen jeg har ingenproblemer med at flytte