Avatar billede rif1900 Nybegynder
08. august 2007 - 14:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mega irriterende Compile fejl

Hej eksperter

Jeg sidder på et mellemstort ASP.NET projekt, cirka 400 filer..

Her får jeg så denne fejl efter at have flyttet database og script til en sandbox.

Error    1
C:\Inetpub\wwwroot\PDM_Mathias\Default.aspx:
ASP.NET runtime error: Error HRESULT E_FAIL has been returned from a call to a COM component.    C:\Inetpub\wwwroot\PDM_Mathias\Default.aspx    1    1    C:\...\PDM_Mathias\

Compileren angiver fejlen som værende i første linie af Default.aspx hvilket naturligvis ikke er tilfældet.

Er der nogen der aner hvad der kan fremprovokere denne fejl der gør det umuligt at compile den her solution?

Mvh.
Mathias.
Avatar billede rif1900 Nybegynder
08. august 2007 - 14:47 #1
grunden til der er 200 points ude er fordi jeg har brug for en løsning hurtigt :)
Avatar billede khs1a Nybegynder
08. august 2007 - 15:03 #2
COM component er registreret?
regsvr32 navnpådll.dll
Avatar billede rif1900 Nybegynder
08. august 2007 - 15:36 #3
fandt self løsningen... bare lidt en dummefejl i noget konvertering fra 1.1 til 2.0 åbenbart.