Avatar billede kawsper Nybegynder
06. august 2007 - 15:00 Der er 1 løsning

Inspiration til webshop

Jeg har ansvaret for at lave www.beckmann.dk om til en webshop, alt back-enden fungerer og kan snakke med alle gængse kreditkort typer.

Designet skal være i samme stil, med samme farver, vi må gerne tilføje nye ting, men det skal stadig være konservativt. jeg søger ikke færdige løsninger, bare ideer eller kladde illustrationer.

Har i nogen ideer til hvordan dette kunne udformes?
Avatar billede kawsper Nybegynder
04. november 2008 - 01:18 #1
Lukker - firmaet ønskede ikke at investere den krævne tid til projektet på nuværende tidspunkt.