Avatar billede lottedn Nybegynder
05. august 2007 - 21:24 Der er 11 kommentarer

Kan man have 2 forskellige msn'er installeret på én gang ?

Så man kan være online på 2 forskellige kontier samtidigt ???

Før kunne det lade sig gøre på xp via windows messenger og msn - men her på Vista ????

Lotte
Avatar billede strych9 Praktikant
05. august 2007 - 21:37 #1
Prøv feks med gAim, eller Miranda.
Avatar billede lottedn Nybegynder
05. august 2007 - 21:39 #2
Jo, men nu har jeg så 2 hotmail adresser jeg gerne vil have online samtidigt, derfor spørgsmålet - er skam bekendt med diverse andre messengerprogrammer :-)
Avatar billede steffansp Nybegynder
05. august 2007 - 21:45 #3
Ja, du kan bruge MessBe og patche msn og slå Polygamy "enable polygamy" til, så kan du have så mange msn messenger kørende på samme tid som du vil..
http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=download&id=701
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2007 - 21:51 #4
steffansp - Messbe piller i kildekoden på programmet, så det er ikke tilladt at henvise til.
Avatar billede steffansp Nybegynder
05. august 2007 - 23:18 #5
Ahh sorry.. :(
Avatar billede gentlebug Nybegynder
06. august 2007 - 00:40 #6
du kan altid bruge meebo.com - der kan du også være online på Googletalk, aim og yahoo! - samtidigt med så mange msn'er du lyster (okay, sikkert i et begrænset omfang men du får nok ikke problemer med de først mange stykker.)
Avatar billede j3ppah Novice
06. august 2007 - 11:30 #7
http://downloads.sourceforge.net/miranda/miranda-im-v0.6.8-unicode.exe?use_mirror=osdn
download det... (miranda), så kan du også have din ICQ, MSN, mIRC og alt det lort i en...
Avatar billede lottedn Nybegynder
06. august 2007 - 16:35 #8
Kildekodepilleri eller ej så var det nøjagtigt hvad jeg havde brug for ( messbe ) så steffansp smider du noget svar får du point af mig - tak for hjælpen allesammen :-)
Avatar billede steffansp Nybegynder
06. august 2007 - 17:06 #9
Så lidt.. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2007 - 20:04 #10
Ja det var jo dette jeg ville undgå...
I må ikke dele point ud.

2. Regler for brug af Eksperten.dk

1. Det er ikke tilladt at:

7. spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder:

1. alle former for cracks, NoCD-patches, modificerede copyright-beskyttede filer og lignende - med mindre filerne kan hentes fra producentens eget websted
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2007 - 20:06 #11