Avatar billede larsen45 Juniormester
05. august 2007 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PC Fladskærm med TV Tuner

Hejsa

Jeg har brug for jeres hjælp.
Hvad anbefaler i af producenter/mærker hvis man gerne vil have en 22T pc fladskærm som også har indbygget tv tuner i.

Jeg har kigget på følgende modeller:
Samsung 22 TFT 225MW TV
LG M228WA-BZ

Disse har tv tuner i sig, men findes der flere modeller som kunne være værd at kigge nærmere på?

Samsung 22 TFT 225MW TV koster 3.272 kr hos Getmore A/S

LG M228WA-BZ koster 2.998 kr. hos Getmore A/S den har dog ikke HDMI stik

Kan nok findes billigere ved køb i tyskland.
Avatar billede klavil Seniormester
08. august 2007 - 19:06 #1
Du kunne evt også købe et almindeligt fladskærmstv. Der er efterhånden mange som er nede på en opdateringshastighed på 8 ms eller mindre. eksempelvis kan være: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=315973
Avatar billede larsen45 Juniormester
08. august 2007 - 20:56 #2
Den ser rimelig god ud må jeg sige.
Jeg har dog nu prøvet at købe en Samsung 22 TFT 225MW med hjem på prøve fra computercity af for at blive lidt klogere om det skal være sådan en eller ej. Den har vist rigeligt med stik udgange dog er jeg ikke helt så glad for kontraksten på de 700:1 men ellers er der faktisk ikke så meget at komme efter. Den kunne dog godt have haft 2 Scar udgange og nemmere menu, men det er jo ikke det man sidder og rodder med hver dag.
Avatar billede klavil Seniormester
08. august 2007 - 21:11 #3
ok helt iorden. det var også bare en ide da der ikke er så mange at vælge imellem hvis det er til pc med tuner hvor imod der er mange som understøtter den anden vej fra tv til pc. Vær dog opmærksom på opløsningen ved køb af reelt tv,da det fleste "kun" kan køre 1024*768
Avatar billede larsen45 Juniormester
13. august 2007 - 17:07 #4
Ja 1024*768 er ikke meget idag.
Jeg takker for din hjælp og lukker dette spørgsmål.