Avatar billede sijmonj Nybegynder
03. august 2007 - 16:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bogmærke søgnings program

Hej ville høre om der fandtes et program som kan søge i alle ens bogmærker.. har nemlig rimelig mange efterhånden xD?.

10 point er alt jeg ejer og har xP.. håber i vil hjælpe
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. august 2007 - 17:17 #1
Jeg gætter på at du bruger browseren Internet Explorer...

Jeg gætter også på, at du aldrig har brugt browseren Opera.

I Opera er der en felt, hvor den finder resultaterne, så snart at du indtaster tegn (bogstaver, tal, osv..)..

Jeg kan klart anbefale at bruge Opera, som jeg mener at langt bedre end Internet Explorer.

Browsere, som f.eks. Opera, Mozilla FireFox, Internet Explorer osv.., er bare programmer, så du kan sagtens have flere browsere installeret samtidigt, uden problemer.

Opera: http://www.opera.com/download/
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. august 2007 - 17:20 #2
Hjælp til at komme igang med Opera: http://www.opera.com/support/tutorials/

Jeg skiftede fra Internet Explorer og til Opera, for ca 8 år siden, og vender aldrig tilbage til Internet Explorer.. :-)

Jeg bruger kun Internet Explorer til updating af Windows, hvis det bliver nødvendigt, da Microsoft har valgt en teknologi, der kræver Internet Explorer.
Avatar billede sijmonj Nybegynder
03. august 2007 - 18:47 #3
Bruger firefox sorry jeg ik lige fik skrevet det.. men tænkte at der var et program som virkede til alle browsere
Avatar billede sijmonj Nybegynder
18. oktober 2007 - 19:49 #4
Lukket