Avatar billede timelord Nybegynder
03. august 2007 - 13:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sendkeys virker ikke

Jeg har et dos program som jeg starter med VBScript og shell objektet.
At åbne programmet virker fint, men når jeg prøver at sende keyboard klik til den via Sendkeys, så virker det ikke.
Jeg har endda prøvet at åbne en dosboks først og så åbne programmet ved at sende kommandoer med Sendkeys. Det virker fint med at åbne programmet, men det vil ikke modtage de keys jeg sender når det er åbnet.

Er der nogen der ved hvad der kan være galt med mit vbscript?
Avatar billede timelord Nybegynder
06. august 2007 - 09:33 #1
Er der slet ikke nogen der har en idé?
Avatar billede timelord Nybegynder
06. september 2007 - 21:11 #2
Lukker