Avatar billede christianbroendum Nybegynder
02. august 2007 - 00:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netværksforbindelser

Jeg har et spørgsmål vedr netværksforbindelser. Jeg er kommet til at slette ”netværksforbindelser” og kan nu ikke få adgang til Nettet?? Det virker som om der kommer noget fra harddisk, C-drev, når jeg går ind på Explorer i stedet for?? Hvordan får jeg genskabt forbindelsen? Jeg har Windows Millenium som styresystem!

Mvh

Christian
Avatar billede timmeren Nybegynder
03. august 2007 - 10:41 #1
godt nok ikke set problemet før, men ville prøve og gå ind og fjerne mit netkorts driver, og installere den igen, også skulle den gerne lave en netforbindelse, dog længe siden jeg har arbejdet med millenium
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
10. december 2010 - 22:25 #2
Venligst afgiv svar så tråd kan lukkes!
mvh
Christian
Avatar billede timmeren Nybegynder
13. december 2010 - 10:39 #3
svar