Avatar billede geekpower Nybegynder
31. juli 2007 - 11:47 Der er 4 kommentarer

Backup af emails

hej,
jeg skal have taget backup af de mails der ligger rundt omkring på de enkelte maskiners C drev til NT serveren...

Tænkte på om man ikke kunne lave et lille bat script der kunne køre blot én gang hver 14. dag og kopiere mappen med mails over på brugernes mappe på serveren så der var en form for backup, som der ikke er idag ..

Andre forslag ?

Tak! :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. juli 2007 - 12:08 #1
Brug exchange som mailserver så al mail ligger centralt på serveren og lav herefter backupå af denne
Avatar billede geekpower Nybegynder
31. juli 2007 - 13:19 #2
Ikke en mulighed
Avatar billede g00fy Nybegynder
31. juli 2007 - 20:29 #3
ligger hver mail i en fil?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
01. august 2007 - 17:56 #4
Hvis du bruger Outlook (ikke expres) ligger mails i en *.pst fil, så den kan du da godt tage en kopi af f.eks. ved logon.
Hvis det er expres er jeg lidt rusten, så der kan jeg ikke hjælpe dig.