Avatar billede Henry Novice
31. juli 2007 - 11:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Denne fil har ikke er tilknyttet program

Denne fil har ikke et tilknyttet program, der kan udføre denne handling. Opret en tilknytning i Mappeindstilinger i Kontrolpanel

Denne fejl meddelese får jeg hver gang jeg prøver at starte et program op, og det er lige meget hvilket ???
Avatar billede jps6kb Novice
31. juli 2007 - 11:18 #1
Højreklik på ikonet og vælg egenskaber.. se hvilken filtype det er..
Avatar billede Henry Novice
31. juli 2007 - 11:23 #2
det er når jeg starter et program exe
Avatar billede Henry Novice
31. juli 2007 - 11:26 #3
hvis jeg vil starte word og starter det med winword.exe virker det ikke men hvis jeg dobbelt klikker på et word dokument virker det fint
Avatar billede Henry Novice
31. juli 2007 - 12:26 #4
Hvis jeg højre klikker på filen jeg vil køre / installere og vælger "Kør som.." og fjerner flueben i "Beskyt computeren og dens data mod uautoriseret programaktivitet"

så vil den gerne køre programmet ???
Avatar billede off-line Nybegynder
31. juli 2007 - 13:16 #5
Prøv at undersøge windows for fejl. Med din WinCD i drevet, går du ind i Start/
tilbehør/kommandopromt. Der skriver du  sfc /scannow  og trykker enter.
Så kommer der en popup og windows undersøger sig selv for fejl. Den fortæller
desværre ikke noget om resultatet, men det ser du jo straks du prøver at åbne
et program. Det kan godt være, du ikke umiddelbart kan se den popup som kommer,
den har det med at gemme sig bag kommandopromten. Men hvis du skubber til promten
med musen, kan du se popuppen.
Avatar billede correon Nybegynder
31. juli 2007 - 13:17 #6
hejsa txl  - din computer mangler .exe association i windows registrerings databasen

Du kan hente fix for det her http://www.winhelponline.com/exefix_xp.com
Avatar billede off-line Nybegynder
07. august 2007 - 23:34 #7
Hvad sker der?
Avatar billede Henry Novice
09. august 2007 - 11:46 #8
jeg kunne ikke køre noget som helst, men jeg har ordnet det jeg gik selv ind i regedit og tilføjede det som der stod i en reg fil som kunne reparer EXE fil associationer, så kom det til at virke og jeg hentede et eller andet program der kunne genetablere ikoner og scanne reg basen igennem og rette fejl, så nu kører det hele perfekt !!!
Avatar billede off-line Nybegynder
09. august 2007 - 11:50 #9
Det er vel så correon´s link du har benyttet?
Avatar billede Henry Novice
20. oktober 2007 - 13:18 #10
lukket
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2007 - 13:30 #11
Skulle correon ikke have haft point? eller var det ikke hans link du brugte?
Avatar billede Henry Novice
20. oktober 2007 - 14:11 #12
jeg havde ordnet det selv, som jeg også skriver 09/08-2007 11:46:17