Avatar billede jjensen Juniormester
31. juli 2007 - 09:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjern cookies i IE7

Hej,

En veninde har en engelsk udgave af IE7, og har brug for at slette sine cookies mv.

Jeg sidder med version 6 og stedet man sletter Cookies mv. er åebnbart ikke det samme - nogen der kan hjælpe med hvor det er man gør det henne i IE7?
Avatar billede jtt Nybegynder
31. juli 2007 - 10:26 #1
I IE vælges Funktioner -> Internetindstilling.

Under fanebladet Generelt (som er delt op i afsnit) skal der vælges slet under afsnittet Browserdata.

Derefter kommer en "box" frem hvor man kan vælge om vil slette midlertidige Interfiler, Cookies o.s.v.
Avatar billede jjensen Juniormester
31. juli 2007 - 11:31 #2
Mange tak - dette er altså fremgangsmåden i Internet Explorer 7?

Så vil jeg lige lade det gå videre til min veninde, og fortælle her om det fungerede.
Avatar billede justrace Novice
11. december 2007 - 12:13 #3
Har du ikke fået fat på din veninde endnu, så er hun nok løbet med en anden :))