Avatar billede aspbuilder Nybegynder
30. juli 2007 - 11:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Salg af ord i artikler

Hej

Nu har jeg lavet et site hvor man har mulighed for at købe ord som optræder i artikler.
F.eks. hvis en forhandler som sælger HTC telefoner, og hver gang HTC er nævnt er det et link til forhandleren.
Men nu er jeg så kommet i tvivl om det er lovligt, må en forhandler købe ordet selvom HTC har retten til det?

Et eksempel på hvordan det vil se ud
http://www.geargalleri.dk/gear.asp?id=41

På forhånd tak.
Avatar billede giang Nybegynder
30. juli 2007 - 11:42 #1
Umiddelbart tror jeg ikke du får problemer. Forhandlere har jo ret til at markedsføre de produkter de sælger.
Hvad koster det at sponsorere bestemte ord? Og hvor kan man se en liste over samtlige artikler. Jeg er muligvis interesseret. Hvordan kan du kontaktes?
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
31. juli 2007 - 09:31 #2
Er der nogen steder hvor man kan læse reglerne? Bare for at være helt sikker.

giang >> Du kan skrive på gear@geargallerier.dk , så kan jeg sende noget mere information.
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
07. september 2007 - 09:50 #3
lukker