Avatar billede big_mamma Nybegynder
29. juli 2007 - 01:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Unreal Tournament hakker på bærbar

hej.

jeg har lige installeret mit gamle Unreal Tournament på min bærbar, men allerede på vej ind i spillet hakker det, grafikken er ellers mega go, men der kommer nogen store hakker i det.

under selve spillet er grafikken også go - men der kommer stadig store hakker?

jeg har en zepto 2425w med 2GB RAM
1.83GHz intel(R) Core(TM)2CPU
NIVIDA GeForce Go 7600

men synes nu ikk at det er der problemet kan ligge

nogen der kan hjælpe
Avatar billede lzs Nybegynder
29. juli 2007 - 11:33 #1
Har du opdateret din driver?
Avatar billede big_mamma Nybegynder
29. juli 2007 - 11:51 #2
ja det vil jeg mene de er.
Avatar billede lzs Nybegynder
29. juli 2007 - 12:18 #3
Og du er sikker på at dit grafikkort ikke er droslet ned eller lign?
Avatar billede big_mamma Nybegynder
29. juli 2007 - 12:32 #4
hej. driven jeg har installeret er denne her: Nvidia_97.44_driver_7600go hentet inde fra: ftp://ftp.zepto.dk/Znote2425W/Drivers/XP/VGA/

synes ikk jeg kan finde driverne inde på nividia hjemmeside
Avatar billede big_mamma Nybegynder
29. juli 2007 - 12:41 #5
har lige installeret directx_aug2007_redist nu hakker det ikke mere men, lige så snart jeg flytter mussen lidt og stopper den igen, så bliver den ved med at flytte sig inde i spillet til den side jeg har flyttet mussen, selom mussen står stille
hmm hvad kan det være?
Avatar billede lzs Nybegynder
29. juli 2007 - 12:57 #6
Det er det helt gamle unreal tournament?
Avatar billede big_mamma Nybegynder
29. juli 2007 - 13:00 #7
ja det er, men det er fra 2000 af
Avatar billede lzs Nybegynder
29. juli 2007 - 13:33 #8
Ja så burde det jo ikke være grafikkort instillingerne.
"Og du er sikker på at dit grafikkort ikke er droslet ned eller lign?" svarede du på det? kan i hvert fald ikke lige finde det. :)
Avatar billede big_mamma Nybegynder
29. juli 2007 - 13:48 #9
jeg er sikker på at det ikke droslet ned:)

men det stoppede med at hakke da jeg fik installeret directx. men nu er det bare det at hvis jeg flytter mussen og stoppe den igen, så flytter den stadig inde i spillet.
Avatar billede big_mamma Nybegynder
08. september 2007 - 18:11 #10
lukker igen.. ellers mange tak for hjælpen.
skriv hvis du vil ha point