Avatar billede keld40 Nybegynder
28. juli 2007 - 22:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows vista: Adobe shockwave og flashplayer vil ikke downloade?

Min nye PC (packard Bell) med Windows vista vil ikke installere adobe shockwave player samt flash player. Hvad gør jeg? Har kørt både som administrator samt koblet en masse sikkerhed fra(norton internet security 2007).
Avatar billede strych9 Praktikant
29. juli 2007 - 00:08 #1
Download den her: http://download.macromedia.com/get/flashplayer/current/licensing/win/install_flash_player_active_x.msi

Installer den med kommandoen:
msiexec /i install_flash_player_active_x.msi /qb Reboot=ReallySuppress
Avatar billede keld40 Nybegynder
30. juli 2007 - 17:19 #2
lyder måske lidt dumt, men hvor skal denne kommando indsættes. Er ikke nogen nørd. Håber på feedback
Avatar billede strych9 Praktikant
30. juli 2007 - 18:19 #3
hmm nørd.. det er jeg blevet kaldt af en kunde i dag og satte ikke pris på det overhovedet heh. Men nok om det...

Du gå til Start, og skriver cmd. Højreklik så på cmd og vælg kør som admin.
Så er du i kommandolinjen som administrator.

Så skal du med kommandoen cd navigere til hvor du har lagt filen install_flash_player_active_x.msi. Når du er i den sti, så fyrer du ovenstående kommando af.
Avatar billede keld40 Nybegynder
30. juli 2007 - 20:52 #4
Jeg har nu prøvet som du foreslog. Flg. skete: Der kom en hvid box op med , hvad der skal ske og så kunne man trykke ok. Det gjorde jeg og kunne så installere manuelt som før. Computeren vil ligesom før ikke selv afbryde installationen.Det gjorde jeg på knappen. Altså status quo. Har du andre forslag??
Avatar billede strych9 Praktikant
30. juli 2007 - 22:07 #5
Det her med at den ikke vil afbryde installationen har du ikke nævnt før nu. Vil det sige at den starter, men hænger midt i det hele?
Kan du eventuelt i så fald tage et screenshot af præcist hvor den hænger, så jeg kan se det?
Avatar billede keld40 Nybegynder
31. juli 2007 - 00:24 #6
det screenshot du vil have er det de processor der kører eller hvor??
Avatar billede keld40 Nybegynder
31. juli 2007 - 00:27 #7
lige til orientering tager jeg i sommerhus i murgen og bliver der til torsdag så kan desværre ikke svare/gøre noget før.
Avatar billede keld40 Nybegynder
04. august 2007 - 13:06 #8
Hej igen er tilbage fra sommerhus. strych9 er du her??
Avatar billede strych9 Praktikant
04. august 2007 - 16:34 #9
ja jeg er her, men venter stadig på et screenshot.

Du siger: Computeren vil ligesom før ikke selv afbryde installationen

Jeg vil gerne have et screenshot af hvor den står henne når den ikke vil afbryde.
Avatar billede keld40 Nybegynder
05. august 2007 - 10:32 #10
det screenshot du vil have, hvor tager jeg det henne?
Avatar billede keld40 Nybegynder
26. august 2007 - 13:22 #11
Jeg har nu installeret alt på ny og nu er både flashplayer og shockwaveplayer installeret, dog uden at genstarte.
spørgsmålet hermed lukket