Avatar billede mcnovy Nybegynder
28. juli 2007 - 20:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

firefox åbner en side, som jeg ikke har bedt den om..

Hej,
undskyld den lidt tvivlsomme overskrift, men er meget usikker på hvad jeg ellers skulle skrive..!

jeg bruger firefox, og har idag lige oplevet noget meget tvivlsomt.

jeg har en server stående, som står for mit regnskabs program, dette regnskabs program er lavet som en hjemmeside.

normalt ville jeg (på min normale desktop) skrive
//epic (som er navnet på min server)
og denne ville så åbne mit regnskab.
dette var ikke tilfældet denne gang.

jeg vil lige nævne at den åbnede noget af siden, men den side åbner bare en ny side i et nyt vindue (sådan er det åbenbart sat op))

så den åbner altså index.html siden korrekt,
og et halvt sek efter, så åbner index.html siden det nye vindue.

men...
dette nye vindue den åbner er www,synopsis,com (komma brugt medvilje)
(den skulle ikke åbne en ekstern side da hele regnskabet ligger internt på min server)

nu finder jeg så ud af at min server var slukket.. :/ (ja.. lidt pinligt)

men..
den åbnede stadigvæk index.html siden korrekt!!!
og index.html siden åbner et nyt vindue, med en forkert side...

index.html siden ligger vel i noget cache i firefox..
men er dette en naturlig måde at firefox gør dette på...?

jeg må nok indrømme at jeg har mine bange anelser..

jeg har kørt anti virus, og windows bitdefender er også flink til at teste af sig selv..!

har jeg noget at være bange for, eller er dette meget normalt.?

på forhånd tak.!
Avatar billede mcnovy Nybegynder
28. juli 2007 - 20:20 #1
også vil også sige at efter serveren er startet op igen, så kører siden som den skal,
men synes stadig at det er lidt skræmmende det den gør når serveren er slukket.!
Avatar billede mcnovy Nybegynder
16. august 2007 - 17:57 #2
lukkes