Avatar billede kalleferm Nybegynder
28. juli 2007 - 17:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IE7 kan ikke længere huske emailadresser

Jeg har lige kørt et program der kunne ændre forskellige ting i Vista. Efter at have kørt det, kan min IE7 nu ikke længere huske fx min emailadresse i min webmail.

Har prøvet at resette hele IE7, men det hjalp ikke.
Pga. en anden træls ting programmet gjorde, har jeg taget det sidste gendannelsespunkt, og det har heller ikke afhjulpet problemet.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede oskar Nybegynder
28. juli 2007 - 18:12 #1
Funktoner - Internetindstillinger
Fanebladet Indhold
Under autoudførelse klik på Indstillinger
Sæt hak ved Brugernavne og adgangskoder
Avatar billede kalleferm Nybegynder
28. juli 2007 - 19:20 #2
Alt er markeret derinde allerede...
Avatar billede oskar Nybegynder
28. juli 2007 - 23:26 #3
Så må det vel være det program du har kørt du skal køre igen og gøre tingene baglæns igen. Ophæve programmets ændringer eller restore eller hvad man nu kan.
Avatar billede kalleferm Nybegynder
29. juli 2007 - 12:24 #4
Det tvivler jeg meget på kan lade sig gøre... Skifter nok til Firefox så... Den plejer ikke at fejle ang. sådan noget.
Avatar billede oskar Nybegynder
29. juli 2007 - 13:08 #5
Lyder som en klog beslutning.
Avatar billede kalleferm Nybegynder
17. september 2007 - 09:58 #6
Lukker