Avatar billede hep_ Nybegynder
28. juli 2007 - 11:17 Der er 4 kommentarer

Soundmax lyddriver - lyden forsvinder når jeg skifter stik?

Jeg skifter nogle gange mellem alm. højttalere og mit headset. Når jeg fjerner stikket og stikker det andet i, så kommer der en dialog, hvor den spørger hvad jeg har sat i.

Ligegyldigt hvad jeg svarer, så virker lyden eller mikrofonen ikke bagefter?!?

Jeg gen-installerer Soundmax driveren for at få lyd igen? Det er bare ikke godt nok. Nogen der har en løsning+
Avatar billede frewald Nybegynder
28. juli 2007 - 11:20 #1
evt. slå denen autodetekt-funktion fra? Ikke nogen smuk løsning, men måske godt nok :)
Avatar billede hep_ Nybegynder
28. juli 2007 - 16:25 #2
Aner ikke hvor jeg skulle slå den fra... suk!
Avatar billede hep_ Nybegynder
28. juli 2007 - 16:26 #3
nå, har prøvet at slå noget der hedder AudioESP fra... Nu må vi se
Avatar billede frewald Nybegynder
29. juli 2007 - 11:01 #4
Når dialogen kommer frem hvor du skal vælge hvad du har sat i, mener jeg at der findes et flueben til at de-aktivere funktionen helt. Ellers prøv at se om du kan finde noget soundmax-relateret i start-menuen eller i kontrolpanelet.