Avatar billede bleze Nybegynder
27. juli 2007 - 11:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fastnet telefon med headsæt eller bluetooth

Jeg leder efter en trådløs fastnet telefon som har mulighed for at tilslutte et headset med ledning eller et bluetooth headset

Findes det og kan nogen anbefale noget?
Avatar billede bleze Nybegynder
27. juli 2007 - 13:19 #1
Udviddelse til eksisterede fastnet tlf hvis ikke der kommer nogen svar:

http://web.gnnetcom.com/DK/DA/MainMenu/Products/Wireless++Solutions/JabraJX10medBTHub.htm
Avatar billede leif Seniormester
28. juli 2007 - 13:10 #2
http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,dk_da_0_127436_rArNrNrNrN,00.html

Den har i hvert til fald BlueTooth
Avatar billede leif Seniormester
28. juli 2007 - 13:11 #3
bleze -> Til orientering, du skal normalt selv kun ligge svar hvis det er fordi du ønsker at tildele dig selv point. Ellers skal funktionen Kommentar bruges.
Avatar billede bleze Nybegynder
29. juli 2007 - 12:29 #4
Så vidt jeg kan læse på nettet så er dens bluetooth understøttelse meget dårlig (læs virker ikke) og så er den fuld af fejl.

En BEOCOM6000 med headset er måske det bedste bud jeg selv kan komme på men ville gerne have noget med bluetooth mulighed som virkede både med mobil og fastnet via samme headset
Avatar billede Rolf_Philip Nybegynder
22. august 2010 - 18:23 #5
Hvad med at undersøge de forskellige bluetooth headsets fra Plantronics? Der er blandt andet det er hedder Plantronics Calisto Pro, det fungerer både med fastnet telefoner og mobiler og kan slå lige over:-)