Avatar billede xplorer Nybegynder
26. juli 2007 - 11:33 Der er 1 kommentar

Trådløs netværk kan browse net sider man ikke downloade

Hejsa

Vi har sådan en Trådløs D-Link DGL-4300 Gaming router, min bærbar er på via stik og min kærstes køre via det trådløse.

Når hun skal downloade noget fra nettet kan hun ikke hun kan enda ikke hente opdateringer til hendes winXP men når der er kabel flyver det afsted, hvad er der galt og hvorfor kan vi ikke downloade via det trådløse netværk gør vi noget forkert eller skal vi sætte noget op et sted jeg ikke helt ved noget om.
Avatar billede volturex Nybegynder
12. august 2007 - 21:56 #1
hmmm jeg har selv en d-link trådløs gaming router og mit bedste råd vil være at i downloader den nyeste firmware til routeren og derefter resetter routeren til default. Når så i sætter den op tager i en ting ad gangen og tester om ikke det virker udemærket ;)

Held og lykke...