Avatar billede a1a1 Novice
25. juli 2007 - 14:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

sonicwall firmware søges

Hej er der nogle der har en cd med firmware til en sonicwall xprs2 og soho3. jeg skal bare bruge firmwaren (ikke hele cd'en) kan godt skrive en mail adresse det kan sendes til..

Jeg har lige lånt 2 routere, men de kunne ikke huske passwords. Og det er ikke lige til at downloade :(

;o)
Avatar billede khs1a Nybegynder
25. juli 2007 - 14:52 #1
har du prøvet at holde reset inde i 15 sec pille strømmmen fra mens reset stadig holdes inde og derefter strøm på igen reset holdes stadig inde i 15sec. Dette burde nulstille dyret til factory default.
Avatar billede a1a1 Novice
25. juli 2007 - 15:08 #2
ja det var det jeg gjorde, men det sletter firmwaren og vil have at man "loader" nyt firmware ;o(
Jeg kan ikke downloade firmware umiddelbart da de er registreret (på serie nr.) til dem jeg har lånt dem af...
Kan du hjælpe?
Avatar billede a1a1 Novice
25. juli 2007 - 19:10 #3
er der virklig ingen der har en sonicwall?
Avatar billede a1a1 Novice
13. august 2007 - 15:27 #4
æv....
Avatar billede justrace Novice
25. september 2007 - 00:11 #5
Prøv at registrere alligevel. Så får du muligheden til at downloade.
Avatar billede a1a1 Novice
25. september 2007 - 13:16 #6
nej det fik jeg ikke, kan du? ;o)
Avatar billede justrace Novice
25. september 2007 - 13:51 #7
Hvilken model er det, og hvilken software version er det du skel bruge.
Avatar billede a1a1 Novice
25. september 2007 - 14:01 #8
xprs2 / unl users og en soho3 10 users, det skal vel bare være den nyeste version ;o)
Avatar billede justrace Novice
25. september 2007 - 21:17 #9
Er der ikke en autoupdate funktion i den SOHO3?
Avatar billede a1a1 Novice
25. september 2007 - 21:39 #10
ikke umiddelbart, den har jo også fået slettet firmwaren  ;o)
Avatar billede strych9 Praktikant
30. september 2007 - 20:34 #11
Jeg har en SonicWall, men på mysonicwall.com kan jeg kun downloade images til den (PRO 2040), så det hjælper dig ikke så meget.
Det bedste ville være hvis du kunne få kontooplysningerne af dem du har lånt dem af, og så krydse fingre for at de stadig har licens til OS opdateringer (hvilket også er en ting som udløber...)
Avatar billede a1a1 Novice
30. september 2007 - 22:54 #12
o( det var ærgeligt, men tak for hjælpen...

Jeg har fundet mig en anden router ;o)
Avatar billede justrace Novice
01. oktober 2007 - 00:45 #13
Et andet mærke forhåbentlig, SonicWalls service taget i betragtning. ZyXell som også laver nogle kanon Routere/Firewalls, er i sammenligning helt i top, sammen med f.eks. LinkSys, HP og flere andre. Cisco som er en af de store har det samme problem som SonicWall, og som "den lille mand" må man jo kigge lidt til den service man kan få, også efer køb.