Avatar billede nullert Nybegynder
25. juli 2007 - 12:23 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

opsætning til en flyer

Hejsa

Står og skal ha lavet en flyer med mine produkter fra min webshop
Det skal være sat op i pdf fil lige klar til at sende til tryk
Avatar billede ak_20 Nybegynder
25. juli 2007 - 12:24 #1
ehm... kan man få lidt mere info om opgaven?
Avatar billede nullert Nybegynder
25. juli 2007 - 12:32 #2
Ja da
det skal være en flyer med tryk på for og bagside
en slags prisliste med en del af vores produkter navn-varenummer-pris skal bruges til telefon bestilling
regner med at der skal være 5-6 produkter med billed og resten kun med tekst af vores tilbehør
håber det er information nok

format 148 x 210
regner med at sende det til print24.dk online
Avatar billede nullert Nybegynder
25. juli 2007 - 12:38 #3
Betaler selvfølgelig for det
Avatar billede ak_20 Nybegynder
25. juli 2007 - 12:53 #4
kunne man evt. også se webshoppen :D
Avatar billede nullert Nybegynder
25. juli 2007 - 13:01 #5
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2007 - 13:21 #6
Det skulle man da godt kunne klare, har du billeder osv. eller hvordan er det med det?
Til tryk kan man ikke anvende dem du har liggende på din side, da de ikke er store nok til tryk, opløsningen er ikke god nok.

Men hvis du har alt teksten klar til din og har lidt ideer til hvad der skal stå foran og bagpå. Samt har billede materiale der skal bruges, kan det vel alt i alt klares på 3-4 timer.
Avatar billede nullert Nybegynder
25. juli 2007 - 13:28 #7
jamen har billeder i høj opløsning
Tekst har jeg også den skal være ganske kort jo
har et logo der skal i toppen vil jeg tro lavet i ai
hvad er prisen ca
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2007 - 13:55 #8
Hej Nullert

Personligt ville jeg nok tage omkring 2.000 for en sådan opgave.
Hvis du vil snakke nærmere om udførelsen og hvordan og hvorledes, kan du også skrive til mig på min mail osj@device.dk
Avatar billede flashnoob Nybegynder
28. juli 2007 - 21:15 #9
Hej Nullert
Hvis du stadig mangler hjælp til dette kan du kontakte mig på morten.flashnoob [snabel-a] gmail.com.
Avatar billede nekjam Nybegynder
01. august 2007 - 14:05 #10
Hej nullert,

jeg er frisk på opgaven! og til en rimelig pris ;-)
Du kan se hvad jeg har lavet før på: www.majkenklok.dk

Håber at høre fra dig.

Hilsen
Majken
Avatar billede levil Nybegynder
13. august 2007 - 08:59 #11
Er denne opgave udført?