Avatar billede draeber Nybegynder
25. juli 2007 - 09:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer uden Internet

Hej

Jeg har en computer som fint kobler sig på en given Internetforbindelse. (har prøvet 2 forskellige).
Problemet er at Internet Explorer ind i mellem ikke kan gå på nettet.
Når IE ikke kan gå på, virker f.eks. MSN messenger fint og jeg kan pinge andre maskiner. Men jeg kan f.eks. ikke få adgang til et netværksdrev.

Jeg har opgraderet IE til ver. 7, uden at det hjalp.

Jeg har installeret Norman Personal Firewall som en del af Internet Security!
Den har jeg nu prøvet at afinstallere, uden at det har hjulpet.

Hvad er der galt? Nogen forslag til løsning?
Avatar billede jps6kb Novice
25. juli 2007 - 09:44 #1
Når du siger MSN virker.. har du så rent faktisk ført samtaler der mens, eller kan du bare se du er logget på?
Avatar billede draeber Nybegynder
26. juli 2007 - 07:50 #2
ja. Jeg kan fint føre samtaler med MSN. Bare ikke gå på nettet.
Hvis jeg så vælger at reparere LAN-forbindelsen eller genstarte computeren virker det igen kort tid, hvorefter der igen ikke er forbindelse!
Avatar billede draeber Nybegynder
06. august 2007 - 13:56 #3
lukker.
Er nu ved at geninst. Windows, så må vi se, om det hjælper!