Avatar billede superlaser Nybegynder
24. juli 2007 - 20:50 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Ftp server

Hvordan får jeg sat en ftp server op hvilket program ville i anbefale ?

har tidliger haft en men har prøvet m div programmer men Cybercity blokere alt kan ikk komme igennem på nogen måde hva gør ejg galt og hvilket program ville i anbefale ? har tidlgier brugt serv-u
Avatar billede superlaser Nybegynder
24. juli 2007 - 21:02 #1
uploader lig billeder af mine settings jeg fatter det ikk :S!?
Avatar billede superlaser Nybegynder
24. juli 2007 - 21:04 #2
fandt ud af det jeg har lavet en lokal server tror jeg
men den nville ikk conenctn når jeg laver en anden server tjek pics om 2 seck
Avatar billede superlaser Nybegynder
24. juli 2007 - 21:08 #4
nok mest det sidste og anden sidtse billede der har relevans
Avatar billede ebe Praktikant
24. juli 2007 - 21:22 #5
sidder du bag en router? hvis ja, har du forwardet port 21 til maskinen? din ip er ok, men den svarer ikke på port 21.
Avatar billede ebe Praktikant
24. juli 2007 - 21:22 #6
hvis du har en firewall på maskinen, skal du nok også åbne port 21
Avatar billede superlaser Nybegynder
25. juli 2007 - 09:04 #7
ja sidder bar en router

ved ikk om min router forwarder :s , hvordan sætter jeg den op til det ?

det denne router

http://www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/routertilslutning_og_indstillinger/zyxel_2602hw_d1a/index.aspx
Avatar billede thesheriff Nybegynder
25. juli 2007 - 09:36 #11
Avatar billede thesheriff Nybegynder
25. juli 2007 - 09:38 #12
Sorry, så ikke lige indlægget fra dstjulle :)

Men husk, at understøtter din router ikke NAT loopback, er det ikke sikkert du selv kan afprøve om det virker.
Avatar billede ebe Praktikant
25. juli 2007 - 09:43 #13
det med afprøvningen kan vi jo klare :)
Avatar billede dstjulle Nybegynder
25. juli 2007 - 11:12 #14
ja det må vi jo se på hvis du skal have hjælp til det (afprøvningen)
Avatar billede neocron Nybegynder
26. juli 2007 - 14:50 #15
Eventuelt kan du prøve at aktivere NAT loopback vha. flg. kommando -

ip nat loopback on

Bemærk at hvis funktionen ikke er aktiveret som standard (hvilket jeg ikke mener den er i en del af ZyXEL's modeller) vil indstillingen gå tabt når man slukker og tænder eller nulstiller. Workaround er i så fald at skrive det ind i autoexec.net, hvis det skal være en permanent og ikke en test-løsning.
Avatar billede zachaz Nybegynder
16. november 2007 - 17:07 #16
Med hensyn til hvilket program jeg ville anbefale syntes jeg HELT KLART at smartFTP er det fedeste! Held og lykke:D