Avatar billede masik7 Nybegynder
24. juli 2007 - 15:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til at "vende" video om

Hej Eksperter

Kender i et program, der kan "vende" en video om, altså ikke bare afspille den baglæns, men gemme den baglæns, så næste gang man afspiller den, er den blevet "vendt" om.

Nogle, der kender sådan et program?
Avatar billede masik7 Nybegynder
24. juli 2007 - 15:19 #1
(det er en .wmv fil)
Avatar billede masik7 Nybegynder
24. juli 2007 - 21:02 #2
Ingen der kan hjælpe?
Avatar billede trav4u2 Novice
24. juli 2007 - 22:21 #3
Det kan man vist gøre i en del editorer. Jeg bruger selv Ulead Videostudio 11 Plus som klarer det ved en markering med et flueben under Edit-knappen - Reverse Video(Ikke menupunktet Edit).

Du kan downloade en 30 dages version her
http://www.ulead.com/vs/trial.htm
Avatar billede masik7 Nybegynder
25. juli 2007 - 22:03 #4
Nu har jeg "Vendt" den, men hvordan gemmer jeg som .wmv ?
Avatar billede trav4u2 Novice
26. juli 2007 - 00:03 #5
Fint nok! Du går inde på:
Share … Create Video File … WMV … og så vælger du kvalitet og til sidst navn og placering.

God fornøjelse! Men pas på Videostudio. Det er vanedannende :-)
Avatar billede masik7 Nybegynder
26. juli 2007 - 15:28 #6
Hmm. Jeg kan ikke klikke på Create Video File, hvordan kan det være?
Avatar billede trav4u2 Novice
26. juli 2007 - 18:19 #7
Jeg vil tro, at det er fordi du ikke har loadet klippet ved at trække det ned på tidslinien ;-)