Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2007 - 23:23 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Wide screen der passer til 19 "

Hej eksperter.

Jeg har en 19" TFT Monitor, som jeg er meget glad for. Det er en Samsung SyncMaster 913N med en opløsning på 1280 x 1024.

Nu vil jeg gerne købe en ekstra skærm, til at står ved siden af, og denne skærm må meget gerne være en widescreen tilsvarende min nuværende skærm. Altså ønsker jeg en skærm, der er bred i formatet, men passer så godt som muligt i højden med min nuværende 19" skærm.

Er der en bestemt opløsning eller antal tommer jeg kan gå efter, hvor at få det til at passe?
Avatar billede tiger_dk Mester
23. juli 2007 - 23:34 #1
lige en ting, hvorfor ikke få en 913N'ere ?
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2007 - 00:00 #2
Hvis jeg forstå korrekt, så spørger du hvorfor jeg ikke får en 913 mere?

Delvist fordi denne model er udgået og delvist fordi jeg godt kunne tænkte mid en skærm med widescreen format sammen med min nuværende skærm.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juli 2007 - 00:48 #3
Du skal vælge en 22" - den vil passe i højden med den gamle.
Avatar billede tiger_dk Mester
05. august 2007 - 17:22 #4
ja en 22" tommer vil være et godt valg, efter min mining, her: http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=307883

beklager, at jeg først så kommentarten nu, da der åbenabrt er problemer med mailsystem ved eksperten. Jeg har nemlig ikke fået en mail reminder om ny komentar osv.
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2007 - 08:55 #5
Jeg takker for svarene.... hvis I gerne vil have point, så smid lige et svar! :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. august 2007 - 14:16 #6
Det får du hermed. *S*
Avatar billede tiger_dk Mester
13. august 2007 - 23:01 #7
svar
Avatar billede tiger_dk Mester
13. august 2007 - 23:02 #8
hvad vil du så vælge ?
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2007 - 15:31 #9
Jeg tror det bliver den, du har anbefalet der... Samsung 22". Den har også fået OK anmeldelser på EDB Priser ser jeg.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. august 2007 - 16:37 #10
Godt valg... og tak for pointene. *S*