Avatar billede jps6kb Novice
22. juli 2007 - 19:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

send felt fra datalist til egen metode

Hey,

Hvordan skriver jeg følgende rigtigt?

Text='<%# MinMetode(DataBinder.Eval("feltnavn").ToString()) %>'
Avatar billede jps6kb Novice
22. juli 2007 - 20:50 #1
Ingen?

Min metode returnerer en string som jeg vil have i Text propertien.
Avatar billede neoman Novice
22. juli 2007 - 21:01 #2
Og hvad brokker den sig over ? Jeg ville prøve uden ToString - du kan få lidt imnspiration her: http://www.developmentnow.com/g/8_2004_7_0_0_183563/Format-a-Date-from-a-DataBinder-Eval.htm
Avatar billede neoman Novice
22. juli 2007 - 21:03 #3
I øvrigt mener jeg at ha læst at Eval af sig selv kaster alt til string, it kinda makes sense:)
Avatar billede jps6kb Novice
22. juli 2007 - 21:05 #4
Den skriver sådan:

Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: The server tag is not well formed.

Jeg har prøvet uden ToString.. alle muligt afskygninger.
Jeg kigger lige på linket.
Avatar billede neoman Novice
22. juli 2007 - 21:08 #5
"The server tag is not well formed" lyder som en eller format fejl i hele den tag som din Text=.... ligger i
Avatar billede jps6kb Novice
22. juli 2007 - 21:11 #6
For f***** .. det var det også.. jeg manglede en > .. den første version jeg lavede gad fejl, og så må den være røget der. :) Smid et svar.
Avatar billede neoman Novice
22. juli 2007 - 21:14 #7
shit happens:-)
Avatar billede jps6kb Novice
22. juli 2007 - 21:17 #8
True, true ;)