Avatar billede bungi Novice
22. juli 2007 - 11:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Computer genstarter

Hej, jeg har fået et meget irreterende problem.
Hver gang jeg starter computeren genstarter den forskellige tidspunkter og skriver forskellige fejlmeddelser.
Efter den har genstartet nogle gange ender det med at den stopper.
nogle sjældne gange virker fejlsikret tilstand men for det meste ikke.

Jeg har virkelig ikke noget anelse om hva der kan være galt plz hjælp!

På forhånd tak    Alex
Avatar billede drgonzo Praktikant
22. juli 2007 - 15:16 #1
Det ville være rart hvis du kunne komme med nogle af fejlmeddelelserne. Har du haft kabinet siden af og checket hvor støvet der er i kabinettet, kunne være et varmeproblem
Avatar billede bungi Novice
22. juli 2007 - 19:31 #2
En af gangene manglede en windows fil, jeg kan ikke huske hvad den hedder, andre gange kommer den menu frem hvor man kan vælge 3 forskellige fejlsikrede tilstande, start normalt og det sidste som jeg ikke kan huske. Andre gange skriver den ikke noget men genstarter bare. Men jeg tror ikke det er et varmeproblem, da den ikke gør det når den først er startet op. Men jeg vil da lige støve den helt af før jeg går i seng i aften.
Avatar billede drgonzo Praktikant
22. juli 2007 - 21:55 #3
det lyder til du trænger til en formatering eller en repair af din windows

for repair, læs nøje
http://helgec.dk/xp-repair.html
Avatar billede bungi Novice
22. juli 2007 - 23:18 #4
Jeg anede ikke man kunne hente sådan en fil til det, det kommer jeg nok til at bruge meget fremover.. Og nu.

Mange tak
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. juli 2007 - 01:12 #5
det er ikke bare en fil, det er instruktioner til hvordan du gør
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. juli 2007 - 01:13 #6
lad os nu se om det virker
Avatar billede bungi Novice
23. juli 2007 - 01:32 #7
argh, kom lige i tanke om at jeg ikke har nogen disketter :S
jeg må lige se om jeg kan finde og købe nogen i morgen så.
Avatar billede ejlertzen Nybegynder
24. juli 2007 - 18:11 #8
Det lyder som et problem jeg havde.
Det stoppede ikke før jeg skiftede bundkort.
God fornøjelse
Avatar billede bungi Novice
18. august 2010 - 19:01 #9
Jeg endte med at købe en ny computer