Avatar billede ak_20 Nybegynder
20. juli 2007 - 13:07 Der er 7 kommentarer

KONSTRUKTIV Feedback på deli hjemmeside

hej alle..

jeg er ved at designe en hjemmeside til deli.de luxe, der ligger inde i århus midtby. Resultatet af det I kan se ind til videre er lavet på baggrund af flere undersøgelser. Og jeg ved derfor at layout m.m. rammer målgruppen, kunden er yderligere tilfreds med udviklingen af sitet...

http://mmd-users.edu.ats.dk/annkn10/delisamlet.swf

Jeg vil gerne have lidt feedback fra jer, bl.a. på alternative måder at vise billederne på (de billeder I kan se nu bliver skiftet ud senere, men er med nu så I kan se ideen)Jeg forestiller mig at der kommer et nyt billede frem på hver underside.

Når I kommer med kommentarer til sitet må den gerne være konstruktiv, altså f.eks. komme med andre løsninger når I har givet jeres mening til kende!

Siden er endvidere langt fra færdig..

På forhånd tak!
Avatar billede dwr Nybegynder
20. juli 2007 - 14:31 #1
Hej ak.
Nu har jeg ikke så meget styr på, hvordan problemet løses, men hvad jeg umiddelbart ser af fejl (og evt. løsninger - omend lidt simple):

1. Billederne er lidt voldsomt fordrejede efter min mening. Det burde kunne tilpasses i et billederedigeringsprogram (dog ikke i paint), så ikke det ikke er så forvredet. Derudover ser de også lidt matte ud i farverne, nogle af dem. Hvis du kender en, der er god til grafik, så spørg ham eller hende om de kan hjælpe dig med at få dem til at se lidt tydeligere og klarere ud.

2. Adressen i bunden ser strukket ud. Jeg ved ikke, hvad årsag er. Hvis det er et billede, så skulle det måske også tilpasses.

3. Jeg synes, at det bryder rytmen, at der er er billeder i venstre rubik på alle siderne, men når man kommer til "kontakt" er der ikke.

Håber du kan bruge det til noget.
Avatar billede nico26 Nybegynder
20. juli 2007 - 19:18 #2
Hvorfor lave hele siden i flash, når der ikke er noget animation etc.? Det virker umiddelbart uprofessionelt hvis du spørger mig. Du kunne sagtens lave samme side i html, hvilket betyder at siden vil blive bedre "opfattet" af diverse søgemaskiner. Som det er nu vil søgemaskinerne ikke kunne læse sidens indhold.
Avatar billede ak_20 Nybegynder
20. juli 2007 - 19:30 #3
Tak for kritikken, jeg har besvaret jeres spørgsmål nedenunder

dwr:

1: Som jeg skrev i "introduktionen" så er de billeder I kan se nu IKKE dem som vil blive brugt på det endelige resultat! Men som demonstration til hvordan de skal bruges...

2: Du har ret i det med adressen og det ser jeg på

3: Jeg prøver at lege lidt videre med det

nico26:

Jeg ved at jeg sagtens kunne lave siden i HTML, men som du måske har læst så er siden langt fra færdig og i den endelig version vil der komme "lidt forskelligt" på vha. actionscript, og jeg laver derfor siden i flash! Men som sagt siden er LANGT FRA FÆRDIG!
Avatar billede nico26 Nybegynder
20. juli 2007 - 20:09 #4
fint nok, men hvis den endelige version er lavet i flash udelukkende, vil jeg bare gøre opmærksom på, at du vil få problemer med at få siden indekseret ordentligt. Det skal nævnes, at der er måder at løse problematikken på, men dem kender du måske.
Avatar billede nico26 Nybegynder
20. juli 2007 - 20:12 #5
Du kan evt. læse dette spm: http://www.eksperten.dk/spm/781673
Avatar billede ak_20 Nybegynder
20. juli 2007 - 21:00 #6
nico26:

nejnej.. der kommer skam også noget HTML.. Er bare lige lidt doven pt, så har ikke fået det over i HTML endnu :D

Lidt doven må man vel være her i sommervarmen :P

Men tak for opmærksomheden
Avatar billede nico26 Nybegynder
20. juli 2007 - 21:10 #7
ok :)