Avatar billede ibs67 Nybegynder
19. juli 2007 - 14:37 Der er 18 kommentarer

lønopgørelse

ville gerne havde lavet en løn opgørelse hvor der automatisk bliver udregnet når man indtaster timer skal dn selv knne regne lønnen ud måneds løn
Avatar billede jkrons Professor
19. juli 2007 - 15:05 #1
Timer i A1, timeløn i A2. =a1*a2  i A3. Hvis der er mere i det, end en simpel udregning, må du nok lige uddybe.
Avatar billede leif Seniormester
19. juli 2007 - 15:13 #2
Eller vil du have en som regner Skattetræk osv ud ?
Avatar billede be_nice Juniormester
19. juli 2007 - 15:23 #3
Hej ibs67,

Giv lige en mere uddybende forklaring - jeg har en skabelon der nemt kan tilrettes til at udregne det hele, baseret på indtastning af timer i respektive grupper (løn, overtid 50/100%) samt hvor du kan indtaste ATP, fradrag, trækprocent m.m. - hvorefter du får en udregning.

For at du kan få formlerne, skal jeg lige vide hvad du skal kunne taste ind.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede ibs67 Nybegynder
19. juli 2007 - 15:29 #4
ja den skulle gerne kunne regne løn ud også jeg skal helst bare skriver timer ind hver dag når måned er færdig skulle den gerne kunne regne ca ud hvad der skal ind på kontoen
Avatar billede ibs67 Nybegynder
19. juli 2007 - 17:49 #5
ok men hvordan skal jeg få den til at lægge tallende sammen har lavet det med måneder og dage mødetid og fri så ville jeg gerne havde den til at lægge alle timer sammen til sidst gange det med min timeløn og bagefter - mit fradrag dividere med min træk procent og + fradrag
Avatar billede ibs67 Nybegynder
19. juli 2007 - 18:00 #6
hvad tid jeg og hvad tid jeg har fri så ville jeg gerne havde den selv regnede tiden ud og til sidst regenede ud hvor mange timer jeh har og hvad jeg ca får i løn
Avatar billede ibs67 Nybegynder
19. juli 2007 - 18:04 #7
hvad tid jeg møder og hvad tid jeg har fri så ville jeg gerne havde excell regnede  ud hvor mange timer jeg ganger det med min timeløn og regnede hvad jeg ca får i løn
Avatar billede ibs67 Nybegynder
20. juli 2007 - 17:36 #8
jeg vil gerne havde e33*f33 og resultatet i g 33 og bagefter trukket 3500 kr fra og devideret med 52% + 3500
Avatar billede be_nice Juniormester
20. juli 2007 - 19:17 #9
Hej ibs67,

Er det korrekt forstået at du bare vil have alle dine timer(e33)*alm. timeløn(f33)=Bruttoløn(g33) - for så derefter at beregne nettolønnen?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
20. juli 2007 - 19:36 #10
Hej igen,

Hvis du kan "nøjes" med ovenstående udregning, så får du lige "opskriften" her:

D34 Skriv "Fradrag"
D35 Skriv "Trækprocent"
E33 =SUM(E2:E32)
E34 Her indtaster du dit fradrag
E35 Her indtaster du din trækprocent
F33 Her indtaster du din timeløn
G33 =E33*F33
H33 =G33-(AFRUND.GULV((G33-E34)*E35;1))

Kan du bruge dette?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede ibs67 Nybegynder
22. juli 2007 - 13:11 #11
til be nice Det løkkes kan du give et svar så kan jeg give dig nogle point
Avatar billede be_nice Juniormester
22. juli 2007 - 16:14 #12
Hej,

Det får du her.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
10. august 2007 - 20:14 #13
Hej ibs67,

Du mangler lige at lukke spørgsmålet :o)

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
01. september 2007 - 21:25 #14
Hej igen,

Lukker du lige spørgsmålet?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
25. september 2007 - 21:07 #15
Hej igen,

Hov, du mangler stadig at lukke spørgsmålet.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
08. oktober 2007 - 19:50 #16
Lukker du lige?

Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
09. november 2007 - 21:41 #17
Hov - du mangler stadig at lukke spørgsmålet!
/Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
24. december 2007 - 16:01 #18
Husker du lige at lukke spørgsmålet?
Glædelig Jul
/Be_Nice